?

Log in

steady as she goes
she thinks too much, its painful
Kripke fangirl Fantasmagoria 
22nd-Jul-2007 11:32 pm
kripke-just a mistake
I've been enjoying my first season boxset for a couple days now and I gotta say that my favorite little featurette is an easter egg of Kripke saying thank you to the fans. It's on the sixth disc, when you highlight the 'Day In The Life..'(I think) the light to the barn lights up and you can click it(y'all probably know this..I'm just saying where I found it) and you get this little clip of Kripke looking so young and skinny and sweet saying how big a fanboy he is and how grateful he is of all of us. I was literally geeking the whole way through it because I love Eric. I love everything about him. And he's not a dick like some other show creators, who shall remain nameless.

Anyways, I'm jsut saying that besides 22 great episodes from the DVDs the best part is seeing my baby boy shining his way to the hearts of many with his cuteness.

Sammy, I still love you babe. But Kripke wins this round. *wink*

And to my real-life baby: Hope the beach is treating you nice and sorry you have to go straight to work tomorrow morning. Dang.
Comments 
23rd-Jul-2007 11:48 am (UTC)
saying how big a fanboy he is
Hehe, oh The Kripke *draws hearts around him* It's him and Kimmer Manners who almost stole J2's show at the Paley Festival :)
23rd-Jul-2007 04:14 pm (UTC)
Yeah, Kim wins at life. And Kripke/Manners is so sweet. And yeah the Paley Festival is definitely fangirl fantasmagoria central. Every time I watch it, I fall more in love with each of the guys. I've just never seen such a great crew.
23rd-Jul-2007 10:25 pm (UTC)
I couldn't stop grinning like a total dork the first time I watched that little message from Eric. You can tell the guy truly appreciates the show's fans and will completely go out of his way to thank them. He's absolutely adorable. ;)
24th-Jul-2007 03:00 pm (UTC)
grinning like a total dork = my exact demeanor while watching!!

I love when the creators are just as nuts about these guys as we are and I definitely love it when the creator sees the characters going in the same directions. Unlike some other shows where I stopped watching cuz it was just dumb after a while and a waste of time. But Kripke is my baby and I love his bones. I owe him so much and he owes me the same lol.
24th-Jul-2007 02:28 am (UTC)
is James at the beach?
24th-Jul-2007 03:01 pm (UTC)
LOL yeah.

I know you knew already but I can leave a comment uncommented. I'm nuts.
26th-Jul-2007 01:03 am (UTC)
how did your talk go with James? I hope good.
26th-Jul-2007 04:39 am (UTC)
The talk went so freaking great. I made a post about it too. It's the latest post, I think.
27th-Jul-2007 01:13 am (UTC)
I read it. :). I'm soo happy for you two!
27th-Jul-2007 03:35 am (UTC)
Thank you so much sweetie. I'm superhappy about it too.
This page was loaded Apr 28th 2017, 12:12 pm GMT.